Saturday, June 6, 2009

Invitatie la evenimentul ICF Romania

8 comments:

gabi said...

Super misto invitatia !!!
Cu siguranta va fi un succes si o incununare frumoasa a muncii voastre !
Minunatilor :)

ajnanina said...

uite ce bine arata succesele anticipate :))

DOAR NOI said...

Poate veni si un novice... de ex. eu?

Ioan said...

DoarEu minunato, evident ca poti sa vii. Oricine poate sa plateasca taxa de participare e binevenit.

Echivalentul in RON a 125 EUR+TVA.

Daca esti interesata lasa-ma sa stiu, sa vedem cum poti de beneficia de un discount datorat faptului ca esti invitata de mine.

Ce zici?

Te-asteptam cu drag,

Coach Ioan

DOAR NOI said...

:( Nu cred ca-mi permit. E prea mult pentru conditia mea financiara de acum.
Dar, va doresc succes... si am sa vin la evenimente mai micute.
Ganduri bune, zambete si bucurii!

Ioan said...

Te invit la mine pe blog, pe site-ul meu profesional, sa citesti, ca sa obtii ceea ce vrei, sa vezi lucrurile din alta perspectiva.

http://inspiredachievement.ro/blog

E gratis si e pentru toata lumea. ;-)

ps. Esti sigura ca nu vrei sa afli despre discount? :)

Cu drag,

Coach Ioan

DOAR NOI said...

Ba da... vreau să aflu!
Mulţumesc din suflet pentru răspuns şi promptitudine!

Ioan said...

da-mi si mie adresa ta de mail, te rog...

e safe, relax, poti s-o introduci la http://inspiredachievement.ro/contact-us/ vezi este un form la baza paginii... ;-)

cu bine si multumesc...

Procedand asa, putem sa pastram confidentialitatea... ;-)

ma intelegi... :))))