Tuesday, March 17, 2009

Cand pierzi ceva, gasesti altceva...

Va salut Prieteni, Pupaciosi... :)

am gasit ceva fabulos, pe care n-am rezistat sa-l impart si cu voi.

click aici gasiti acolo un player cu muzica de la Dumnezeu.

Dedic melodiile un prieten cu care am ascultat multa muzica, cu care am vandut impreuna, cu care am dansat si n-am veselit, cu care am invatzat sa pierd si sa castig, sa merg peste limite, limitele din capul meu.

Le dedic si fiecaruia dintre voi. Da, despre tine este vorba cititorule.

Asculta cand vrei sa te bucuri, cand vrei sa zambeti, sa plangi, sa zbori sa iubesti sa fi relaxat, sa fi incordat, sa fi intuneric, sa fi lumina sa fi curcubeu, sa fi frumos, sa fi liber.

cu bine,

i

7 comments:

ajnanina said...

multumesc tie si lu Doamne-Doamne de la care zici ca-l ai :)

gabi said...

E adevarat ca fiecare pierdere aduce un castig :)
...
Calda, calma, piesa...
:)
Observ ca-ti place jazz-ul...
:)Eu am cochetat putin in trecut; il redecopar acum cu placere si liniste in suflet ;)
...
Ce-ai pierdut ? :)

Ioan said...

Buna seara Doamnelor, Prietenilor...

E vorba despre un paradox...

Nu exista doar pierdere nici in teorie...

Atunci cand un sistem pierde ceva, castiga si altceva...

Atunci cand un om pierde ceva, precis exista si o parte pozitiva, o invatzatura care-l duce mai departe.

In rest, n-avem decat zambete... cititorii acestui blog, cand au ajuns la uraciune, se terminase... O furase cineva inainte... :))))))

gabi said...

La acel paradox m-am gandit si eu :P

Si totusi... ???
Delfinul are aceiasi ochi curiosi :))

Ioan said...

Pai nu v-am zis... Cititorii acestui blog (pe care mi-l citesc si eu, mie mi) au pierdut uraciunea...

ajnanina said...

buna pierdere...
bun castig...

cred ca uneori si putin spatiu/timp liber e un castig, cand mai pierdem dintre cele ce se suprapun peste intrarea in pestera :)

Ioan said...

Am mai pus si un Pin, pentru eventualitatea in care n-aveti ce copacel sa imbratisati...

:)))))