Saturday, March 14, 2009

Dragostea mea, dragostea ta...

Ce e dragostea Frate, Soro?

Ceva de care avem nevoie ca de aer... sa-l respiram, sa-l inspiram.

Simtim nevoia sa daruim si sa primim.

Suntem pe pamant ca sa invatzam si sa evoluam, la nivelul urmator... :) daca reusim... un progres exista intotdeauna. Cumva, suntem mai buni indiferent de unde-ajungem. Pentru ca am invatat, pentru ca invatam tot timpul ceva.

Dar fara dragoste... hmmm, mi se pare absurd...

Va atasez un film, care mi-a placut. E de la parintele... Da, exista oameni ai lui Dumnezeu, care fac asemenea cadouri.

Eu cred ca e Dragoste. Tu ce crezi? :)

27 comments:

ajnanina said...

Hi! <3

da. e. aproape...

inca nu e dragoste-dragoste, e indragostire.
si mai bun, ca nu e ceva deja fixat, e continuu...
in clipa fara de sfarsit...

Ioan said...

cum esti tu pe faza, la toate, mai rar cineva, Bibicule... :)

Nu stiu ce inseamna <3 seamana cu o inima...

ajnanina said...

aia e.
am invatat si eu sa desenez de la cei mai tineri :)

pe faza asta imi place sa fiu...

gabi said...

SUPERB !

gabi said...

Indragosteala, daa...

gabi said...

<3

Ioan said...

@Gabitzu, Delfinul Curios, care coloreaza, Viata din Ocean...

Esti jucaus? :)

Ioan said...

@Jane si Gabi

Sunteti indragostite? :) Indragostite de ce, de cine?

Ioan said...

Nu sunati... ies eu din cand in cand... :))))))))))))))

gabi said...

:)))))))
jucaus, daaaa !!!
Jane, de cine suntem indragostite fiindca mie mi-a placut tare mult tipul din clip !!(??) ;)
Ioane, eu zic sa nu fii curios inca,
ti-om zice noi... :)))

ajnanina said...

eu stiu .. ???
Gabi, de cine suntem indragostite ?

pe tipul din film il las, tocmai si-a gasit iubita... nu-i frumos sa ma dau indragostita de el, ar fi culmea, parca il aud:
,,uuuuunde erai inainte?"

de fapt nu sunt indragostita in momentul de fatza, dar sunt deschisa la provocari :))

Ioan said...

imi place cand sunteti jucause... :)))) si indragostite... sau deschise la provocari...

ajnanina said...

:)))
fara joc nu exista dragoste.
de fapt, nu joc, ci joaca.
nu cel cu reguli si puncte, ci cel care te face sa uiti de tine.
priveste, UITA-TE.
cu atat mai rau pentru cei care vad viata ca pe o lupta...

gabi said...

Oricum, regizorul merita toata consideratia :)
Caci, daca dragoste nu e, nimic nu eee :))
iar noi am inteles asta mai demult ;)

ajnanina said...

Gabi
ba exista. exista nevoia de dragoste. cu care dragostea adesea se confunda.
cand se confunda ,,te iubesc" cu ,,iubeste-ma".
exista refuzul de a oferi, de teama de a nu fi interpretat drept cerere.
exista cinismul celui care spune ca dragostea nu exista, cu gura stransa de gustul strugurilor acri...

doar ca atunci cand simti dragostea, acestea chiar nu mai au importanta...

Kami said...

Hehe am primit si eu filmuletzul cadou acum ceva timp. Este minunat!
Multumesc ca mi-ai amintit playful Ioan :)))

eu sunt indragostita de Jane si de gabitzu ;) (printre altele :D ) care au mare dreptate si care stiu!

Chiar ma intrebam daca viata e un joc, sau iubirea e viata, zambetul iubire sau ... dar oricum nu conteaza ce crede mintea, conteaza ce esti... iubire? ^-^

gabi said...

Bine, Jane,
eu am citat din clasici tot in spirit de "joaca"; stiu si ai dreptate. Mai exista si un "te iubesc" care inseamna "ma iubesc", adica un fel de a ne confirma ca ne e bine ;)

Kami,
esti un kid grozav; si eu sunt indragostita de spiritul fiecaruia dintre voi (cei care ne stim deja)

recunosc, si-mi place sa recunosc:))

ajnanina said...

si eu va iubesc...

uite, Ioane, ce ne-ai facut :)))

Ioan said...

Ce v-ati facut?

ajnanina said...

declaratii... :))

Kami said...

hehehe <3
:)))))))))))))))

Ioan said...

inteleg de la tine Jane, ca atunci cand eu bloghez, voi va faceti declaratii... :)

ajnanina said...
This comment has been removed by the author.
Ioan said...

N-am inteles cum e cu realatia dintre tine si buruieni... ?

ajnanina said...

o buruiana e o planta curajoasa care creste in orice conditii. rezista, infloreste, chiar intr-un sol sarac si uscat. si unde concurenta e mare pentru fiecare strop de apa.
doar ca atunci cand gaseste conditii speciale infloreste muuult mai frumos :)))

adriana said...

ce inseamna sa fii motivat...fluturasii astia la stomac ne fac viata mai frumoasa...si darurile ne fac viata mai frumoasa...asa ca de ce sa nu vii pe la mine?!...iti poti lua si cititorii...si poate darul nu te va ocoli...amanunte mai multe si o surpriza cromato-olfactiva ai aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/03/dar-de-la-dardindar.html

ajnanina said...

si l-am mai vazut o data. si inca o data.
si apoi l-am dat mai departe...
si probabil ca ma sa-l revad inca de vre-o cateva ori...
multumesc.